Kallion seudun Vihreiden syyskokouksen valitsema hallitus vuodelle 2022 piti järjestäytymiskokouksensa tammikuussa.Yhdistystä vuonna 2022 puheenjohtaa Katja Klami, joka on pitkän linjan vihreä yhdistysaktiivi.

”On mahtavaa päästä tekemään yhteistyötä näin mahtavan hallituksen kanssa. Tämä vuosi on vaaliton vuosi, mutta 2022 laitetaan perustukset kuntoon kevään 2023 eduskuntavaaleja ajatellen. Nyt on aika kehittää toimintaamme ja panostaa mm. viestintään, jotta meillä on työvälineet kunnossa lähtiessämme vaalityöhön. Oma prioriteettini puheenjohtajana on omalla toiminnallani mahdollistaa hallituksen toiminta, sekä tuoda läpinäkyvyyttä hallitustyöhön jäsenistömme suuntaan”, Klami sanoo.

Hallitukseen kuuluvat myös varapuheenjohtaja ja tapahtumavastaava Eero Karisto, varapuheenjohtaja ja yhdistyksen kehittämistä koordinoiva Päivi Sihvola, jäsenvastaava ja taloudenhoitaja Arto Härkönen, sihteeri Aleksi Meriläinen sekä viestintätiimiläiset Veera Florica Rajala, Kati Lommi ja Anni Mylläri. Kari Silfverberg on hallituksen jäsen, joka auttaa mm. tapahtumien järjestämisessä.

”Vuosi 2022 on KasVin juhlavuosi, eli Kallion seudun Vihreät täyttää yhdistyksenä kesäkuussa 20 vuotta. Tämän ympärille tulemme rakentamaan niin viestintää kuin tapahtumiakin. Haluamme osallistaa jäseniämme mukaan toimintaan ja sen kehittämiseen. Kutsumme jäseniä mukaan hallituksen kokouksiin ja järjestämme muutamia teemakokouksia, joissa suunnittelemme yhdessä jäsenistön kanssa KasVin toimintaa”, Klami jatkaa tulevasta toimintavuodesta kertomista.

Tervetuloa mukaan toimintaan! Tulevista tapahtumista viestimme nettisivuilla ja yhdistyksen somekanavissa, Facebookissa ja Instagramissa.